måndag 12 oktober 2015

Kreativitet

Letar febrilt efter min djupt saknade kreativitet! Det ligger gömd nånstans där inunder efter månader av total lustlöshet. Månader där jag formligen fått tvinga fram det jag åstadkommit, bortsett från trädgårdspysslet som gett mig både glädje & återhämtning. Men nu när höstmörkret sänker sig och inomhuslivet infinner sig känner jag hur den trots allt sakta vaknar till liv. Lusten att göra hemmet mysigt och ge det en ansiktslyftning.

Idag har jag pysslat med fönsterrenovering. Lilla fönstret till badrummet är det första i ordningen. Sen har vi ett gäng gamla fönster som ska ses över i vinter så de är redo för montering i farstukvisten till våren. Det kommer bli så fint.


Var hittar Du din inspiration? Vad tänder din kreativitet?

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar