måndag 8 augusti 2016

Jahapp nu var vi här igen. För 5:e gången och återfall kör jag nu cold turkey. Snusstopp. Nu ganska exakt 19 timmar sedan sista prillan.

Befinner mig i det limbo-tillstånd abstinensen innebär, dimmig i huvudet och flyter liksom omkring. Natten har varit till stor del vaken. Vet dock som sagt att detta är övergående, bara att härda ut. Har fejk-snus som substitut. Drog på mig träningskläderna när jag käkat frulle, och prommade in till stan och gymmet. Skönt att få ur sig krypet i kroppen och trötta ut sig. Känns något lugnare efteråt. Känns dock som om jag skulle undvikit människor idag.... :P 



Längtar tills energin kommer, den som jag vet dyker upp bara nikotinet lämnat kroppen. Bara härda ut, några dagar till. Det är såna här gånger man frågar sig själv varför man var så jävla dum och började om igen. 


// M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar