fredag 8 november 2013

Fredag!

Hej alla fina där ute! Friday it is, jag är ledig då jag tagit semester idag, bara för att vara ledig och inte göra nåt speciellt faktiskt :) Startade dagen med en prommis in till stan (tar ca en halvtimme), en styrkepass på gymmet med 20 min kondition och slutligen en prommis hem igen - skönt var det att väcka kroppen! :)




                                                     Idag var det benen som fick sig!!! :)

Efter dusch och lunch gav jag mig på tennarmbands-pysslandet, det enda nu som återstår är att sy ihop armbanden. Sedan flyttar de söderut, till Karlstad ska dessa två, till en mor och en dotter <3


Nyss ätit middag, kycklinggryta med tillbehör, gott var det! Tyckte alla, bortsett från min yngsta bonusdotter som tyckte det smakade som skolmat!! :D Ingen komplimang direkt! ;D Men det vi strax ska och handla brukar slå högre bland de yngre fredagskarra :) Ska strax lämna ifrån mig datorn till min yngsta pojke som inte får sin att fungera, spela hade han tänkt sig att ägna denna fredagskväll åt. Själv blir det pyssel, kanske ett glas rött och bara allmänt mys med la familia <3 <3 <3

                            Kram, önskar er den bästa fredagskvällen <3

                                                              // M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar