söndag 15 december 2013

3:e Advent

God morgon alla vackra i advent :)

Sitter här och myser med min tredje kopp kaffe, ska strax dra på  mig ytterkläderna och gå en lång promenad med Rolle min lurvigaste kompis :)

Haft ledig helg, tog faktiskt semester igår Lördag - just because I´m worth it! ;) Nej skämt åsido, tog semester bara för att jag såg att det fanns möjlighet till det och denna årstid gör det mig gott. Behovet av att ladda batterierna är stort i mörkret. Snart vänder det!! :)


Har mycket att se fram emot faktiskt, laddar inför det! Kommer bli intensivt framöver, och då ska jag vara fulltankad med energi! :) Kommer hända endel i mitt yrkesliv utöver en hel massa studiearbete framöver, så nu passar jag på att fylla mig med energi! Ska bli roligt utöver det som det såklart kräver av mig med, men det är positivt! Så jag har en händelserik vår framför mig, inspirerande! Jag är en sån typ av personlighet som behöver ha något att sträva mot, att utmana mig själv, att utvecklas - är glad att även min chef uppskattar och bemöter den sidan hos mig på ett så tillmötesgående och bejakande sätt :)
Har dessutom värdens bästa jobb! Inser hur lyckligt lottad jag är <3

Hur trivs Du med din sysselsättning? Vad ger Dig energi? Finns det något Du skulle vilja förändra? I såfall vad?

Nej nu ska jag köra mina squats och situps innan prommisen! ;)

Kör hårt - och glöm inte: Sluta aldrig drömma. Och förverkliga!

                                    Kram // M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar