lördag 21 december 2013

Årets mörkaste dag

Gäller att ta tillvara på den korta stunden av ljus, gjorde det genom att ta Rolle våran hund på en timmes prommis. Skönt både för honom och mig :) Det bästa är ju trots allt vetskapen om att det vänder nu! Ljuset kommer sakta men säkert tillbaka :) 




Nu räknar vi ju även ner till till julafton. Jobbar dygn i morgon, sen blir det att fixa det sista på måndag inför dagen D. Ser fram emot denna mysiga högtid, att bara rå om varandra, äta god mat och bara njuta. Känner mig faktiskt främmande inför den justress folk pratar om. Vi lyckas tycker jag eliminera den bra genom att till exempel ha knytis, julklappar bara till barnen. Tror fixet med mat och julklappshandlarhysterin är de två saker som stressar folk mest, i kombination med ekonomi då såklart. Tråkigt att det tar bort den mysiga julstämningen för många. Lyckades också byta med en go kollega, skulle jobbat dygn julafton och hon juldagen - tack underbara Du, du räddade min och barnens jul! DET däremot stressade mig, och det hjälpte denna fina kollega mig med <3

Nu ska jag ta tag i dagens 100 squats och situps - utmaningen du vet! :) 


                              Kram // M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar