tisdag 3 juni 2014

Lovely morning ♥

Vaknar ganska trött i kroppen, trött överhuvudtaget faktiskt :) Några muggar av det svarta guldet ska nog råda bot ♥ Inledde sommarens löpning igår med vårruset :) Tycker det är en härlig löpfest, symboliskt på något vis för kvinnlig gemenskap.  Tusentals kvinnor som tar sig fram tillsammans.  Alla med olika förutsättningar,  precis som i verkliga livet.  Men vi är där tillsammans,  och förenas på något sätt i våran kvinnlighet.  Härligt tycker jag :)

Idag ska jag njuta av en ledig dag, börja med att fara till en av mina diamanter, ullis, och springa några km i barken med henne. Ska bli skönt, solen skiner och med hennes sällskap ännu bättre ♥

Har sedan sist gjort endel förändringar,  eller omprioriteringar kanske man ska säga. Valt bort källor som suger energi från det som är viktigt, för att det som verkligen är viktigt ska få mer plats. Precis som det ska vara. Har ägnat sista tiden åt mycket tänkande.  Kanske inte ovanligt när det gäller mig, men denna gång har jag landat i många insikter. Skriver mer senare, nu ska jag prioritera solen och min vän :) ♥

Puss & kram, den finaste dagen till dig från mig ♥♥♥

                                       // M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar