söndag 8 juni 2014

Roadtrip


Spenderat dagen på rull med min yngsta son som sällskap ❤️ Har säkert blivit närmare 45 mil totalt. 
Vi började med att fara förbi stugan som ligger 15 mil hemifrån (ligger mitt emellan kåbdalis och Arvidsjaur) dels för att kolla till den då vi inte varit där på ett tag, men också för att hämta ett par åror. Skeptade på att de skulle rymmas i bilen, men yes det gjorde dom. En stor liten bil! :)  Efter det åkte vi via Arvidsjaur, stannade där och käkade på torggrillen, för att sedan fortsätta mot Långnäs, Piteå, för att hälsa på Chris och kika på deras underbara valpkull ❤️





Ååh så söta dom är! Mattias tyckte vi skulle köpa en, men mamman (som tro't eller ej kan vara realistisk emellanåt) avstyrde ;) Men visst, man smälter fullständigt ❤️ 

Nu ska jag ta och skjutsa samma son till stan, kompis-abstinens de Lux efter en heldag med morsan ;)

Jag känner mig nöjd. Så mysigt att få ägna en hel dag på tu man hand med min lilla älskling ❤️

    Ha den finaste kvällen! 
 
              Kram // M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar