fredag 24 juni 2016

Midsommar

Midsommarafton. Symbolen för den svenska sommaren. Hos oss blev det egentligen ingen traditionell midsommar bortsett från en god middag i form av grillat. F jobbar hela helgen och jag kände inte för att åka till stugan själv med tonåringarna som förmodligen ändå inte ville dit ;) Så det blev middag hemma och en ren slappardag faktiskt! :) Gick själv av jobbet i morse så det passade mig ganska bra. Man är rätt degig. Mina söner är dessutom tokförkylda så de hade inga höga krav på aktiviteter heller :)

Btw, när jag kom hem imorse satte jag mig ute i trädgården och åt frukost. Då såg jag att Louise Odier slagit ut sin första ros. Rosen jag tvekade på skulle klara vår växtzon. Lycka! Och såg såklart symbolik i det - sluta aldrig tro, släpp aldrig ditt hopp.

Med detta önskar jag dig och de dina en underbar midsommar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar