fredag 25 oktober 2013

Höstsnorig!

Hej på er alla godingar där ute! :)

Tanken var att jag skulle betala månadens räkningar, men min sambo räddade mig från denna tråkiga syssla då han slog in fel pin-kod på bankdosan och låste den ;) ... Men då fick jag ju tillfälle att göra nåt roligare istället - att skriva ett blogginlägg! :)

Varit i Umeå sista 2 dagarna, pluggar en fristående kurs där nere. Blev dock riksförkyld nu i samband med detta, riktigt risig har jag varit :( Länge sen jag var så här förkyld, svettats, värk i lederna, ont nåt djävulskt i halsen, snorig; BLÄÄÄ! Och sitta och köra 30 mil enkel väg ner till Umeå kl 5 på morgonen gjorde mig inte direkt piggare - men föreläsningarna var värda det ;) 

Bodde på campingen i Umeå i ett rum i en stuga med en massa andra, gemensamt kök/toalett och dusch. Funkar bra tycker jag, och billigt. Man kan ju stänga in sig i sitt rum om man vill vara ifred helt enkelt. Och det gjorde jag, kl halv åtta på kvällen släckte jag ner för natten! Lyckades somna trots att dom andra stug-gästerna satt uppe och surrade i det gemensamma köksutrymmet - behövde sömnen, snorandes och hostandes :P Kan detta ha med mitt snus-stopp att göra??! ;) (nej nej mallan, inte leta anledningar till återfall nu... ;) )

Kom hem igår iallafall, rätt jobbigt efter E4:an med regn, mörker och en massa tung trafik.. Men det viktigaste är att man kommer fram vid liv. No stress! 

Förresten, vill tipsa om en jättefin blogg jag ramlade över nu på morgonen då jag satt och surfade runt :) En tjej som bloggar om naturlig skönhet, dvs vacker och fräsch kan man vara utan en massa hormonstörande och cancerogena ämnen i blodomloppet. Ni som läst min blogg vet ju min inställning till detta.... Men som sagt, en jättefin blogg!

http://naturalbeautytalk.blogspot.fi/

Nu mina fina ska jag hoppa i duschen för att fara ut på stan och göra lite ärenden. Bland annat gå på banken och fixa dosan ;)

       Ha en fin dag!         Kram // M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar