torsdag 17 juli 2014

Längtan

I morgon beger vi oss till paradiset i skogen ♡ Totalt 13 stycken blir vi idag räknat ♡ Grilla, mysa, umgås.  Tyvärr får jag inte med min äldsta pojke som fyller 17 :( Men det hör väl till åldern misstänker jag... :) Sen är han mer av en vintermänniska till skillnad från mig. Han favorit-tid att vara i stugan är vintern. Skoter! :) Ja vi är olika trots samma gener,  men det får man acceptera :) Idag har jag dejtat med min fina vän C som inte bor kvar i min stad längre utan ca 10 mil ifrån, inte värsta avståndet men kanske inte så nära för att bara snabbkika in på en kaffe. Lika mysigt varje gång vi får chansen att träffas! Mycket catching up :) Ska dock inte dröja lika länge tills nästa gång. Jag ska ta hojen och fara till henne innan min semester är till ända :) Perfekt hojsväng med ett bra mål - två i ett kan man säga! ♡ Passar på att önska dig en härlig helg! Ta hand om dig och de som betyder mest ♡♡♡

          Kram // M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar