tisdag 8 juli 2014

Sommar och drömmar som går i uppfyllelse!

Haft semester sedan slutet på förra veckan och verkligen haft sån tur!! Vädret har varit i det närmaste tropiskt och legat runt 30 plusgrader sista dagarna! Gissa vem som njuter i fulla drag? :))

Sååå välbehövligt! Värmen i sig är så terapeutisk,  som lycka och lugn i högdos!
Plockade ut yogamattan på altanen i morse och gjorde morgonens solhälsningar där. Tyvärr blivit alltför lite yoga sista tiden,  och det känns. Saknar regelbundenheten som jag vet jag behöver.  Finns bara en som kan rätta till det dock.... ;)

Just nu sitter jag på altanen med sällskap av snussarna som ligger i slappar i skuggan. F jobbar kväll och kidsen håller sig inne i svalkan. Planerar och visualiserar. Igår blev det nämligen spikat. Resan jag och min kompis V planerar kommer bli till Indien!!! Gissa om min lycka är total! Yogans hemland! ♥♥♥ Känns helt overkligt,  landet jag velat besöka since forever men lagt på framtiden.  Nu ska jag dit i mars, och i sällskap med bland annat min yngsta son - vilket äventyr,  och vilken upplevelse att få dela med honom! ♥ V tar med sin yngsta dotter som är i samma ålder som Mattias,  plus ev en kompis till henne samt mellandottern. Känns minst sagt amazing!

Hittade en hemsida om indien ( www.indien.nu ) som jag ska plöja. Fanns fakta om indien,  tips, men också resebloggar som kommer vara kul att läsa!

Kan tillägga att extrajobbandet för att spara ihop tillresan kommer kännas sååå värt varje timme!

Har du någon dröm du kommer kunna förverkliga? Hur tar du dig från tanke till handling? ♥

                          Önskar dig en lovely kväll! // Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar