fredag 4 juli 2014

Softar

Ligger i soffan,  jag i en hörna och min kompis Eskil i den andra :) Han har  bott här i en vecka nu och det funkar faktiskt jättebra. Var lite orolig för hur Rolle skulle bete sig,  våran snusse som vi haft sedan tidigare.  Han är 4 år och tycker såklart att detta är hans hem och revir. Men det funkar som sagt bra! :) Dom är lite reserverade mot varandra,  och har haft nån liten sammandrabbning, men i det hela känns det helt okej. De är ju trots allt två hannar som ska rangordna sig och hitta sin plats. 

Känns otroligt kul att påbörja resan med Eskil,  min första egna hund! Haft hundar i mitt hem tdigare innan Rolle, men de har inte levt med mig på mitt initiativ. Eskil däremot flyttade hit för att vi ska följas åt så länge vi får :) ♥ Apropå det så fick jag en positiv info igår; Eskil fyller 7 år och inte 8 som vi först fick höra, vilket innebär ännu ett år tillsammans - bästa presenten!! ♥♡♥

Nu ska jag slappa lite innan jag tar snussarna på en kvällspromenad. Kvällen i övrigt kommer bestå av en karrapåse och någon bra film. Fredrik är och fiskar och blir borta till i morgon så det blir jag,  snussarna och pojkarna hemma. Jag passar på att njuta av dem och min nybörjade semester :) ♥♥♥

                        Önskar dig den finaste kvällen ♡ Kram // M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar