lördag 19 december 2015

Att ge nytt liv till det gamla

Mitt i natten och jag sitter och slösurfar runt bland gammalt och retro. Vilka ingivelser och ideér man får! Varför är detta klassiskt nattetid? :)

Väntar in inspirationen till att bygga ett fönsterskåp av grannens gamla golvtiljor som jag fick ta vid hans renovering, tillsammans med ett gammalt fönster jag inhandlade på en av stadens loppisar i somras. Blir ett pyssel framöver under någon av vintermånadernas lediga dagar! 

Under mitt surfande halkade jag in på Loftgårdens Möbler & Tings webbsite och deras fantastiska utbud av restaurerat gammalt! I love it! <3

Titta bara denna till exempel....


...  inser genast vad jag ska göra med min gamla stol i rokokostil som jag lånat ut till min svärmor! :)


Inspiration de lux!

<3 


Puss & Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar