onsdag 2 december 2015

Dagens to-do-list

- Frukost. God och nyttig smoothie sprängfylld med näring. Havremjölk, banan, lingon, mango och ingefära. Gillades även av 19-åriga bonusdottern som ratade gårdagens som även innehöll vetegräs ;) Scrambled eggs, knäcke och kaffe till det. Yummi! 

- Skjuts av bonus till skolan. Lunchavlämning till sonen på praktikplatsen. Hade ej tagit med sig mat då gårdagen leftovers inte gillades - "åååh jag klarar inte aaaav att äta kyckling". Han hade dock inte förberett nånting annat heller :/ Sonen har någon slags posttraumatisk upplevelse med kyckling efter nån måltid på skolan.... Ej kunnat äta det sen dess.. Hmm. Okej. Idag var jag snäll. Svepte förbi Konsum och droppade av ris och korvstroganoff åt honom. Det blir en låååång dag till 16 utan mat :/  Han är dock 18 år. Och jag är en curlingmamma. 

- Träning på gymmet med bonusdottern. Hon har håltimmar från 10, så vi passar på att gymma. Ska bli skönt! :)

- Henna. Ska svepa igenom hemmet under timmarna hennan gör sitt. Städa där det är som mest kritiskt. Tvätta. Förena nytta med nöja så att säga ;)

- Mindfullness. Någon gång under dagen tar jag mina 20 minuter. 

- Ev övningskörning med sonen.

- Ta upp virkningen igen. Fortsätta projekt överkast!

Övrigt tid blir random.


Känns som en bra dag!

Önskar Dig detsamma! 

Kram! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar