torsdag 21 februari 2013

Blogg-retake! ;)

Bloggade under en period för några år sedan, men tiden och kanske framför allt inpirationen av att dela med sig räckte inte till. Lusten att återuppta bloggandet då jag läste en så fin blogg som en bekant har - Inspiro! Tack! :)

Älskar att skriva, har alltid gjort det. Om det mesta faktiskt. Om det som jag brinner för, och det som intresserar mig. Livsbetraktelser, natur, hälsa & skapande är väl egentligen jag i ett nötskal. Inlägg om tankar och livet har jag emellanåt delat med mig av på bland annat facebook och twitter. Skillnaden med att blogga är att få utrymme att få med just det där lilla extra man vill föra ut och dela med andra. Och det ryms inte alltid i facebook- och twitters utrymmen ;)

Blogga kommer jag nog mest göra om dessa, mina intressen. Ser det samtidigt som en dagbok som jag senare kommer kunna gå tillbaka till och läsa. Se hur livet förändras vartefter. Den bästa resan. Roligt och samtidigt slående då jag för ett tag sen gick in och läste min gamla blogg. Sååå mycket som hänt, och förändrats på dessa egentligen få år som passerat! Det blev så uppenbart. Många stora beslut som tagits, och livet som vänt och formats till något bättre i och med dessa.

Okej, premiär- och presentationsinlägget skrivet, och en ny blogg-resa inledd!

Kram & Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar