tisdag 30 september 2014

En liten present...

... till mig själv ;) Det sägs att "Diamonds are a girls best friend" men i mitt fall skulle jag säga parfume... ;)  Jag har ju som bekant rensat ur min necessär med make up och hudvård och kör eau naturelle - ekomakeup, mineralmakeup etc. Bra kvalitet på hudvård och makeup, och good for you. Det enda jag har "behållit" är dofter. Cant live without it. Älskar goda dofter.  Det är aromaterapi och godis för själen. Och för min femininitet.  Att låta sig omsvepas av en favoritdoft kickar off en dag, eller kväll, i rätt riktning och får mig att njuta av att vara kvinna♥ Love it ♥

Har mina favoriter. Just nu har jag Guccis Guilty som jag älskar, men som kanske är lite för tung att ha dagtid. Har två absoluta favoriter sen tidigare - Dolce gabbanas Light blue och Burberrys The beat. Men det är roligt att variera sig och hitta nya favoriter! Haft Elizabeth Ardens Green tea sista tiden, men det dunstar av mig och försvinner snabbt... tror det är mer en "blond" doft ( vissa dofter passar bättre, eller får en annan karaktär på blonda och tvärtom. Iallafall min och mina vänners erfarenheter). Så idag gav jag mig en liten present, en ny dagdoft :) Britney Spears första doft Fantasy. Tror den kan bli en favorit, mjuk och sensuell och inte för söt :) Var dessutom på halva priset, vilken tur! Tack Kicks! :) 

Vad får dig att känna dig extra fin, sensuell, pigg, eller bara rent av happy?

Önskar dig en fin dag! Kram // M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar