tisdag 23 juli 2013

Avslutar kvällen med ännu ett inlägg :)

Tog motorcykeln och åkte en sväng, var precis lika underbart som jag väntade mig :) Sol, shorts, ljum vind i ansiktet. Lovely <3

Förenade nytta med nöje, handlade och passade då på att hälsa på min bror. Fick mig kaffe på deras balkong, passade på att visa kameran och såklart ta lite bilder... ;)


                                                           Min älskade storebror



                          Min äldsta brorson som är 22 år och gått ett år på konstlinjen
                          har gjort den röda skapelsen i keramikverkstan, går inte att låta 
                          bli  att dra på smilbanden - den är underbar! :)


                                                             Älskar cement!


                             
                                         Kvällen har varit precis så somrig den ska vara! 

                             
                                                          Kram // M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar