lördag 13 juli 2013

Nöjd!

Väntat hela veckan på denna dag! Efter hemkomsten från jobbet i morse la jag mig och sussade under förmiddagen, för att sen hoppa in i duschen och fara förbi jobbet och "duscha av" Maraudern inför bytet :) Ville ju inte behöva skämmas för det jag skulle lämna ifrån mig ;) Drog iväg till grannstaden till mc-firman. Fort var det gjort, pappren skrivna och hojarna bytta jämt mot varandra. Nu väntar jag bara på avgassystemet som ska kompletteras.



Resan hem var amazing. Körde en omväg bara för att få tillfälle att njuta av hojen full ut. Valde en fin väg för hoj-åkning; fina omgivningar och lagom kurvig. Var lyrisk då jag kom hem vilket resulterade i att jag bara bytte kläder (det var VARMT med skinnkläder idag!), packade med mig kameran och for ut igen! Underbart! :)




I jobbet igår kväll passerade vi ett ställe som var så slående vackert, en äng som lyste upp på sidan av vägen som ett hav av små solar. Var ett givet mål idag för att fota, så dit åkte jag. Det bästa var att kameraväskan rymdes perfekt i sidoväskan på hojen! :)


Hoppas du har/haft en skön helg. Själv ska jag nu ägna mig åt barnen innan det är dags att sova inför morgondagens arbetsdygn. Lev väl.

                                                               Kram // M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar