torsdag 11 april 2013

Den bästa träningen är den som blir av. Nyss hemkommen från gymmet, där jag spenderade drygt 2 timmar. Sprang efter löp-programmet, 5 km på löpbandet + 15 min upp- och nedvarvning. På det blev det styrketräning helkropp. Sweet känsla så här efteråt! Har faktiskt haft ett sug efter styrketräning sista dagarna. Länge sen jag kände så, men det är såå skönt att bränna ur musklerna. Och välbehövligt! Som sagt - den bästa träningen är den som blir av. Den du har lust och inspiration för just för stunden! 





För övrigt så blev dagen igår en dag i vänskaps-dejtandets tecken :) På förmiddagen for jag ut till min kollega Åsa och drack kaffe och surrade bort två timmar. Efter det svängde jag om Sara och sällskapade med henne på en promenad i solen - riktigt härligt! Denna älskade gigantiska lampa! <3 Sen förflöt eftermiddagen hemma i lugnet. Sen då jag stod och fixade middagen ringde Tina och frågade om jag ville hänga med henne på en promenix - självklart sweetie! Brukar ofta kollidera då vi spontan-ringer varann, men inte denna gång! Och det var så ljuvligt ute, så det blev två-i-ett - en skön kvällspromenad med trevligt sällskap, vilken bonus <3 <3 <3


Dessvärre blev kvällen/natten som följde mindre trevlig... Mattias hade ont i magen under kvällen, vilken eskalerade under natten med ett besök i kräksjukans förlovade land.. :( Nu är han dock något piggare, men helt slut i kroppen som man blir efter en kräknatt. OGILLA! :P

Nä ni, nu ska jag ta och fixa till mig s jag blir representabel ;) Ska ut och göra diverse ärenden; åka och lämna igen en gasvajer som inte passade min skoter, hämta Davids DC-skor som kommit med posten från USA. Sen blir det att bara nöjes-strosa en sväng på stan, kolla in våran "nya" Team Sportia-affär. Det har byggts utterligare ett galleria-hus här i våran lilla stad, så butiken har bytt lokaler. Öppnade förra veckan med massor med erbjudanden. Tyvärr hade jag inte möjlighet att dyka in där då. Inte råd heller om jag ska vara ärlig ;) Ekonomin är i underkant efter tankande av skotrar etc under påskhelgen, så det är bara att ge sig till tåls. Shoppinglustan för bli via ögonen för tillfället. Men det kan ge en viss tillfredsställelse det också :)

Passar på att ladda batterierna inför en arbetshelg. Fredag - Söndag dygn. Räknar egentligen bort hela helgen, Lördagen blir mest en passer-sträcka mot söndagen. Oftast brukar helgnätterna bestå av mycket arbete. Inte sällan med alkohol/droger som bakgrund. Ta hand om er och varandra. Vi har bara ett liv. 




Förutom arbete är planen att på Lördag bara mysa på med familjen, och F som kommer hem från fjällen i morgon. Längtar efter dig älskling<3

Kram // M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar