lördag 6 april 2013

Inredningsinspirerad!

Idag har vi ÄNTLIGEN gjort slag i saken: Köpt ny säng! Ååh så skönt, och fräscht! Sängen  vi ligger i har 18 år på nacken. Korsryggarna skriker :P 
Min äldsta son utbrast då jag berättade att vi köpt en ny; "Men varför då?? Den är ju skön - som en vattensäng!" Haha ja huvudet på spiken! ;D


Den kommer om ca 3 veckor - längtar! 

Vi fick med en vardagsrumslampa på köpet också, kommer bli snyggt tillsammans med en takrosett ovanför soffbordet! :) 
Hittade ingen bild på nätet, men den påminner om denna. Fast skärmen är mer i silverton.





Just nu spinner inredningstankar runt i min skalle över huvud taget. Känner att jag måste göra något åt Davids rum, och även åt Mattias. Kollar på nätet och inspireras. 
Tänkte göra fondvägg i bägge rummen, är såå sugen på att sätta upp en fototapet som fondvägg. Hittade en sida på nätet med massor med olika fototapeter www.photowall.se , där bland annat denna fanns. Hade varit hur coolt som helst, och säkert gillats av sönerna. 

Denna hade varit klockren i Davids rum, som är lite större än Mattias kryp-in :) 



Ja vi får se vart det landar. Men ett är säkert, något måste göras! ;P

Nu i inredningssurfandet landade jag på Bloppis-sidor, som är så kul - och billigt! Där kan man fynda och hitta hur roliga grejer som helst. Och kläder! Hittade en bloppis på Bubbleroom.se , kolla in! Hur mycket kläder som helst, till rätt peng!

http://www.bubbleroom.se/Community/Profile/ItemForSaleAll?strSearch=m&KeyId=15&intBrandId=0#aw=253

Nu ska jag surfa vidare. Inspiro! 

                                   Kram // M





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar