torsdag 25 april 2013

Hej solstrålar!

Sätter mig ner och tar en kaffe och hämtar andan en stund :)

Varit rätt hektiskt sista dagarna. Jobbdygn tisdag, och då jag gick av var det direkt hem, kasta i mig en filtallrik, fräscha upp mig för att fara och sätta mig i tatuerar-stolen. Där blev jag kvar i 6 timmar drygt innan armen var utsmyckad :)

                                                                    Halvvägs.... 

Det färdiga resultatet ska jag lägga upp då den är läkt, med före-och efterbilder. Nu är den inplastad och ska vara det några dagar till, sen smörjning och ytterligare läkning några dagar. Men nu sitter den där, min finaste tatuering <3

Idag har jag varit på G sedan morgonen; Upp för att få barnen till skolan, sen en snabbis ut på soptippen med skräpet efter våran nya säng som hämtades hem i tisdags (underbart för övrigt med nya sängen!! ). Efter det var det bara att ta hojen för att fara på medarbetarsamtal på jobbet med chefen. Ett bra samtal, som jag lämnade med en bra känsla. For hem, kastade i mig lunch för att ta uppladdade bilen för att åka ut till min pensionerade kollega som skulle hjälpa mig att byta generator. Vi tog en kaffe innan han plockade loss generatorn, och vi for till grannstaden för att hämta en i utbyte. Tillbaka till honom för att fixa det slutliga. 




Sen var det bara hem, käka lite mellis för att sen fara med Mattias ut på stan. Köpte honom lite kläder på Intersport, samt provade skor som jag ska beställa åt honom sedan. Köpte dop-present också i samma veva hos guldsmeden till lillen vi ska på dop för i helgen. 

Nu har jag landat hemma igen! Kände att jag var tvungen att sätta mig en stund, och passar då på att skriva ett litet inlägg ;) F:s äldsta flicka ska komma och äta middag med oss ikväll, blir nog på en dryg timme då han kommer hem från jobbet. Ska fixa lite här hemma innan dess. 

Kvällen vigs sedan till att plocka ihop det jag ska sälja på loppisen vi ska stå på i helgen. Jobbar nämligen i morgon, till kl 18, så det är bara att fara till loppisen för att ställa upp grejerna så fort jag kommer hem i morgon - puh! Känns något hektiskt just nu! 


Nä gott folk, nu är det bara att hoppa upp ur soffhörnet och sätta igång med nyttan!

                                     Kram // M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar