måndag 25 mars 2013

Good Morning Sunshine :)

Vaknade av solen som lyste upp sovrummet, gjort det senaste dagarna, så underbart! Man blir glad ända in i själen, eller vad säger ni? :)


Denna vy är lovely då man står och spolar vatten i kokaren för dagens första kaffekopp <3

Jobbat i helgen. Varit ett ganska tufft lördagsdygn, var fullständigt slut då jag entrade dörren hemma i går morse. Så sängen blev mitt umgänge fram till klockan tre på eftermiddagen. Planen var att åka till skidbacken med Mattias, men då klockan passerade tiden jag initialt tänkt mig att kliva upp så rann det ut i sanden. Högt flygande planer som blev platt fall :P Dumt egentligen att lägga planer efter jobb-dygn. Att jag inte lärt mig.




Nu sitter jag och laddar för att fara och dra av några km på löpbandet, efter det åker jag hem och kör dagens yoga-pass. Bestämt mig för att göra sällskap av Karin Björkegren och hennes Yoga-pass på DVD som jag lånat av min svägerska. Helt okej DVD faktiskt! Vissa dagar är det skönt att bli instruerad :)


Skönt att känna att energin klättrat upp en nivå efter en lång tid av trötthet. Ljuset, solen och den begynnande värmen gör sitt! Så nu ska jag fånga detta, rida på vågen och göra den här dagen till nåt bra! :)
Önskar er alla underbara där ute en härlig måndag!  Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar