torsdag 7 mars 2013

Hemma, nyätit middag och nu sjunkit ner i soffan tung i huvudet efter en kaotisk arbetsdag som slutade med övertid (vilket man inte vill ha då man ska återvända morgonen efter för en helg med 48 timmar på jobbet väntandes..). Ska bli skönt och välbehövligt att ladda batterierna i hemmets vrå <3 Har min yngsta son i slalombacken, så jag väntar nu på att fara och hämta hem honom, sen blir det planläge för Mallan :)

Har tänkt mig en tidig kväll, lägga mig och lyssna på min ljudbok med Mia Skäringer - perfekt innan John Blund visar sig :) Fick ge bort 5 ljudböcker via Storytel som jag abonnerar på. En bra present och överraskning för den som vill ha en skönt tidsfördriv. Gav en till F , han valde boken om Zlatan vilken han har lyssnat intensivt sen han fick den och tyckte den var riktigt bra :)

Gjort försök tidigare att lyssna på ljudböcker utan större framgång. Jag har generellt svårt för att läsa böcker, trots att de är bra blir jag lätt rastlös och efter några kapitel brukar jag ledsna. Men nu i och med Mias bok tycker jag det kan vara skönt att ligga och lyssna. Blir nog fler efter denna! ;)



En skön kväll till Er från mig!

                                                      Kram // M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar