lördag 9 mars 2013

Skönt kvälls-slapp

Skönt. Kväll. Lugn. Soffmys :) Blev inget löp-pass på jobbet, löpbandet var upptaget då jag kom dit, och dessutom kö på det - klart dom som är i tjänst ska prioriteras. Så jag styrde om och tänkte vara lite wild and crazy och springa ute. Trots halkan så tänkte jag att det kunde vara skönt, solen lyste ju! ;) Men när jag kom hem för att klä på mig mer kläder kollade jag termometern. Hmm den kröp neråt, var nästan nere på -13. Njaae. Uteslöt. 
Hoppas kunna ta igen det i morgon istället på jobbet.

Skjutade min son till en kompis i stan och for och drack kaffe hos min jobbande älskling istället. Sen när jag kom hem igen så gav jag mig på ett nästan 1,5 timmars yogapass. Perfekt! Först efter det blev jag människa igen. Och nu känner jag mig tyvärr ALLTFÖR pigg - ska ju upp i morgon ;) 

Rolig upplevelse under kvällens yoga-pass; haft svårt att komma upp i bryggan, men ikväll gick det riktigt bra faktiskt! Härligt när man känner resultat med sin träning och den går framåt. Vissa dagar, som inför det här passet, kan det kännas motigt. Man kanske är trött. Inte in the mood helt enkelt. Men så kommer något sånt här - och YES! :) Och det är då man inser att det förmodligen är dessa gånger man behöver passet som mest! 


Sweet dreams :)

                                  // M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar