onsdag 20 mars 2013

Mitt i veckan. Ledig dag. För en skiftarbetare kan en onsdag vara en lördag!:)

Började dagen med att två kollegor kom och käkade frukost. LCHF-frulle var beställd av den ena - så det fick bli omelett med salami och tomater, för att toppas upp med en skål turkisk youghurt med hallon. Hade även beställning på att snickra ihop ett träningsprogram till henne. Så vi avslutade dejten med det :) GO GIRRRRL! ;))

Att peppa andra kan också ge inspiration till en själv! Drog iväg på jobbet och rev av 5 km löpning på bandet. Har ju min överenskommelse med mig själv om löpning 3 dagar i veckan. Har varit lite försiktig nu då jag sprungit, av rädsla för att få tillbaka hälsporren jag drogs med i fjol som förstörde hela min löparsäsong :P Men nu börjar jag i det lilla och hoppas på en bra sommarsäsong! :) Och tills barmarken visar sig är det bara att harva på på löpbandet... No pain,no gain! ;)



Fortsätter kvällen i vänskapens tecken - ska strax dra på mig ytterkläderna och hämta upp Mattias. Vi ska till våra kompisar Ullis och hennes son Johan. Hon och jag ska dricka kaffe och surra bort en stund, medans Mattias och Johan får träffas dom med. Och inte minst - Rolle får träffas med sin kompis Rocky, på hundars vis! ;)

En skön Onsdagskväll önskas Er från mig! :)

                                 Kram // M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar