söndag 16 augusti 2015

Birthday....

20 år. Idag firade vi min brors yngsta av två söner, Willy. Insikten om hur åren formligen flyger förbi kommer över en då något av barnen fyller år. Att se dem utvecklas från små pojkar till unga män. 

Avstampet till ett liv, som vuxen. Början på en ny del av livet som väntar på att utvecklas ytterligare. Så stort. Fortfarande så nytt och så formbart.  




Familjen. Jag älskar dessa dagar. Dessa sammankomster. Att träffas över generationer. Prata och umgås i varandras avslappnade sällskap. Värdefullt för oss alla. 





















  





Solen sken, en perfekt dag för ett födelsedagsfirande utomhus. 
Härliga sommar.



 Min bror med familj bor i ett gammalt sekelskifteshus, som han och hans sambo lagt både sina själar och mycket arbete på att renovera. Huset är verkligen fantastiskt vackert. Dessa gamla hus, om väggar kunde tala. Och trädgården är lika fantastisk som huset.













 En gång i tiden var här ett kafé. En berså från den tiden finns fortfarande kvar på gården. 
Om bersåer kunde tala...





En härlig stund en fin sommardag. 

Min fina brorson. Jag önskar dig all lycka. 

Kram // Din faster







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar