torsdag 13 augusti 2015

Jag och två av mina vänner har en mysig tradition. Då någon av oss fyller år träffas vi ute och äter lunch där den som vi firar  väljer ställe. 

Idag var det Tina som fyllt och som vi skulle fira, valet av matställe blev en thairestaurang som också är en av mina favoriter. Även Ulrika har fyllt år för inte så länge sen, men då mycket kommit emellan uteblev hennes dag, så vi passade på att fira henne också. Timmarna på restaurangen formligen flög iväg, snabbt hade 2 timmar gått, och vardagen kallade. Men det blev en stund med surr om allt mellan himmel och jord. 

Vi bestämde när vi skulle skiljas åt att vi snart ska träffas igen, då tiden kändes för kort för att hinna prata om allt vi ville hinna med :) 


God mat, som alltid. 





Två fina diamanter <3



På hemvägen åkte jag och handlade, och passade på att åka på biblioteket och hämta boken jag väntat på skulle komma. Andra delen i Katerina Janouchs serie som jag skrivit om tidigare. Ser fram emot att få läsa fortsättningen om barnmorskan Cecilia! Spännande! :) 





Klockan är snart 16, och jag ska strax fixa en tonfisksallad som blir middagen idag. Sen har jag ytterligare en dejt, med Ullis. Våran blir dock svettigare än lunchdejten... Barkspåret och löpning! 

Bra att ha nån som peppar en att komma sig iväg! Träningen i sommar har verkligen inte blivit det den borde, men så är det ibland. Man får peppa sig inför hösten istället. Gymmet lockar mer då, än när solen står högt och det är skönare att vara utomhus. Men å andra sidan blir träningen roligare då man får längta litegrann. Och vila är faktiskt underskattat. 

Kram // M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar