måndag 3 augusti 2015

Shoppingdag på stan med sambon som nästan är hårdare på shopping än jag ;) Roligt att få spendera dagen med honom planlöst flanerande ut och in i stadens butiker. 

Viktigt att komma ihåg att supporta våra lokala handlare. Man får det utbud man nyttjar. Sååå lätt att man hamnar vid datorn, surfar runt och hips vips har man knappat hem något i impuls.....

Sen bor vi faktiskt i en mysig stad. Dom har verkligen gjort den mysig efter ombyggnationen i innerstan med alla blomster och uteserveringar. 

Rea var det också, lika härligt som livsfarligt! ;)




En väska från Desiqual, ett reafynd som var ett got-to-have. Älskar den! :)



... Och armbandsklockan. Som är lika mycket ett smycke som den är praktisk. Icke spontanshoppad, utan något jag länge önskat mig, och nu sitter den på min handled. 

Hittade också en tunika på HM på rean och ett träningslinne som förhoppningsvis ska tagga mig nästa gång på gymmet... ;) 

Ytligt javisst, men det går inte att förneka att shopping är en boost för själen. 

Lurade slutligen in min sambo på Team Sportia medan jag "lite snabbt bara skulle in och kolla" på Kicks. Han fyller år imorgon. 


En doft från Clean, Clean Classic. Hoppas han gillar den lika mycket som jag :)

En lunch på stan blev det också. Vi ramlade på Daniel och Sara, så vi sällskapade med dem. Spontant och mysigt.

Hoppas även Din dag varit fab, och att kvällen blir detsamma. 

Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar